
El senador i portaveu del grup municipal Socialista a l'Ajuntament de Tortosa, Joan Sabaté, ha valorat avui molt postivament l'adjudicació per part del Ministeri de Medi Ambient, Medi Rural i Marítim de les obres d'adequació dels marges i murs del riu Ebre al seu pas per Tortosa, una obra que es realitzarà entre l'antic Escorxador i el pont del Mil·lenari i que comportarà també la recuperació i adequació del pont del ferrocarril. “Es tracta d'una inversió extraordinària de vora 6 milions d'euros que dignificarà extraordinàriament el riu Ebre al seu pas per Tortosa i tot el seu entorn i d'una manera especial un pont monumental com és el del ferrocarril, de 1869”, ha destacat Sabaté, que ha afegit: “Amb aquesta, estem davant d'una nova aposta del govern del govern socialista de José Luis Rodríguez Zapatero per la nostra ciutat, tot i que el govern municipal es nega reiteradament a reconèixer aquesta realitat”. Es tracta d'una obra acordada i presentada al maig de 2007 pel govern municipal essent alcalde el mateix Joan Sabaté i que va tenir un avançament en el mateix moment amb la cessió a Tortosa del pont del ferrocarril per part d'ADIF.
Aquesta obra, cal recordar que significa la connexió entre la via verda que baixa de la Terra Alta i del Matarranya i el tram que arriba fins a la desembocadura de l'Ebre. Es preveu que l'actuació estigui enllestida en quinze mesos.
Aquesta obra, cal recordar que significa la connexió entre la via verda que baixa de la Terra Alta i del Matarranya i el tram que arriba fins a la desembocadura de l'Ebre. Es preveu que l'actuació estigui enllestida en quinze mesos.